Ismét díjat kaptam!

Ezzel a díjjal Kriszalkot  lepett meg, akinek a blogját ugyan csak most ismertem meg, de gyönyörű éxereket készít. Nagyon szépen köszönöm a díjat!
Ezúttal én is tovább adom a díjat, bár az én jelöltjeim közül már senki nem kezdő =)


A szabályok a következők:

1. Írj egy bejegyzést, amelyben közzé teszed a Liebster-blog képet, és másold be ezt az útmutatót.

2. Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől a díjat kaptad, és hagyj nála egy hozzászólást, hogy elfogadod a díjat, és add meg a bejegyzésed elérhetőségét.

3. Ezután gondolkodj el, melyik az a 3-5 blog, amelyiknek tovább szeretnéd adni a díjat, linkeld be őket a bejegyzésedbe, és értesítsd őket egy hozzászólásban a jelölésről.

4. Tehetséges kezdő blogolókat részesíts előnyben, ne olyanokat jelölj, akiknek több 100 követője van.


Jelöltjeim:

Kandy, aki az első pillanattól kezdve segített, amiért nagyon hálás vagyok Neki és emellett szebbnél szebb éxereket készít!
Tünde , akitől szuper PIF ajándékot kaptam és csodásak a munkái.
Valamint Adri, akit volt szerencsém személyesen is megismerni és aki gyönyörű, igényes nőies éxereket készít.

 

1 megjegyzés:

gyöngybarlang - tündegyöngyök írta...

Gerdám!
Megtisztelő a jelölésed! Köszönöm!
Tünde

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saját fotó
Sziasztok! Gerda vagyok és újrakezdő, mint sokan mások. Körülbelül 2009 júliusában kezdtem el újra foglalkozni a gyöngyfűzéssel és mivel a drótos ékszerek is nagyon megtetszettek, ezért elkezdtem hajlítgatni én is :) Éxereimet kizárólag minőségi gyöngyökből, alapanyagokból készítem, mivel úgy gondolom, hogy csak így érdemes bármit is kiadni a kezeim közül. Remélem velem együtt örömötöket lelitek az éxereimben. Ha esetleg kérdésed van akkor fordulj hozzám bizalommal az alábbi linken!

Üzenj nekem =)

Rendszeres olvasók

Geoclock



Gyöngyzug

Gyöngysziget

PIF

PIF
Elkelt minden hely! Katának, Julinak és Alíznak készítek ajándékot =)

Gyöngyöslányok

Tekergetős kedvenceim (wireworks)