Pay it forward 1



Úgy döntöttem én is játszom és most, hogy a vizsgáknak vége ígéretemhez híven én is elindítom a játékot.
Hátha valaki tőlem is szeretne ajándékot kapni =)

Akiknél én játszom:

Gyöngybarlang
Jandó
Erga

A szabályokat gondolom mindenki ismeri, de azért kiteszem


1. Bárki játszhat, akinek blogja van.
2. Az első három ember, aki kommenteli ezt a bejegyzést,melyben jelentkezik, ajándékot fog kapni tőlem, melyet én készítek.Ezt az ajándékot az elkövetkező 365 napon belül el fogom juttatni hozzátok.
3. A játékra jelentkezők kötelezően vállalják, hogy kiteszik ezt a felhívást a blogjukra és a fent írtak szerint ők is tovább viszik! (Csak ebben az esetben jár tőlem az ajándék)

=)

 

8 megjegyzés:

Kata írta...

Én szeretnék jelentkezni ha lehet úgy is hogy már tavaly márciusban meg hirdettem a játékot, de csak két helyre jelentkeztem , viszont 3 helyre ki is küldtem, ezt itt meg is nézheted : http://katagyongye.blogspot.com/search/label/PIF

Köszönöm a lehetőséget :)

G-design írta...

Hú szuper =) Nagyon örülök Neked!
Jövő hét elején jelentkezem majd mailben a részletek miatt!

Kata írta...

Köszönöm !!!

Ahogy látom épp egymásnak készítünk ajándékot a zug játékban :)

Juli írta...

Szia Gerda!
Írtam emilt! :)

G-design írta...

Kata, így kétszer kapsz majd ajándékot =)

Juli, megkaptam!
Örülök, hogy készíthetek Neked is valami szépet :)

LUJZA Gyöngyei írta...

Szia Gerda! Most találtam rá a blogodra, és mivel nagyon szépségesek az ékszereid, ezért ha elfogadod a játékra való jelentkezésemet, akkor csatlakoznék én is ehhez a kedves kezdeményezéshez. Már én is meghirdettem a PIF játékomat pár héttel ezelőtt, de még nem találtam meg a harmadik helyet, ahová jelentkezhettem volna. Szóval, ha elfogadod a jelentkezésemet, szívesen játszanék Veled, annak ellenére, hogy nagyon sokaknak rossz tapasztalata van ezzel a szuper kis játékkal! :) Alíz

G-design írta...

Szia Lujza!
Neked is nagyon örülök és természetesen játszhatsz, hiszen Te vagy a harmadik jelentkező :)
Pár napon belül felveszem Veled is a kapcsolatot, és akkor megbeszéljük a részleteket :)

LUJZA Gyöngyei írta...

Nagyon örülök a lehetőségnek, ezek alapján módosítom én is a bejegyzésemet! :) ALíz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saját fotó
Sziasztok! Gerda vagyok és újrakezdő, mint sokan mások. Körülbelül 2009 júliusában kezdtem el újra foglalkozni a gyöngyfűzéssel és mivel a drótos ékszerek is nagyon megtetszettek, ezért elkezdtem hajlítgatni én is :) Éxereimet kizárólag minőségi gyöngyökből, alapanyagokból készítem, mivel úgy gondolom, hogy csak így érdemes bármit is kiadni a kezeim közül. Remélem velem együtt örömötöket lelitek az éxereimben. Ha esetleg kérdésed van akkor fordulj hozzám bizalommal az alábbi linken!

Üzenj nekem =)

Rendszeres olvasók

Geoclock



Gyöngyzug

Gyöngysziget

PIF

PIF
Elkelt minden hely! Katának, Julinak és Alíznak készítek ajándékot =)

Gyöngyöslányok

Tekergetős kedvenceim (wireworks)