PIF ajándékom Jucinak

Az én első PIF ajándékom is szerencsésen megérkezett. Jucinak személyes találkozásunkkor tetszett a félig meddig saját tervezésű gigászi bogyóm, így azt készítettem el Neki más színekben. Szerencsére találtam pont bele való hosszúkás fa bogyót is így nem fóliát kellett a belsejébe tennem. A lánc rész ugyan nem látszik teljesen,de azt is én hajtogattam drótból. Készítettem hozzá egy fülit is.





Ezt a képet csak azért csináltam, hogy lássátok mekkora a Luna bogyóhoz képest!  

Juci írta hogy tetszett neki aminek nagyon örülök!
Viseld szeretettel!

 

3 megjegyzés:

LUJZA Gyöngyei írta...

Szuper darab, gyönyörű ajándék! :) Alíz

G-design írta...

Köszönöm!
Készül ám a másik két PIF is nemsokára =)

Adrienn Lukacs írta...

Nagyon szép bogyesz lett!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saját fotó
Sziasztok! Gerda vagyok és újrakezdő, mint sokan mások. Körülbelül 2009 júliusában kezdtem el újra foglalkozni a gyöngyfűzéssel és mivel a drótos ékszerek is nagyon megtetszettek, ezért elkezdtem hajlítgatni én is :) Éxereimet kizárólag minőségi gyöngyökből, alapanyagokból készítem, mivel úgy gondolom, hogy csak így érdemes bármit is kiadni a kezeim közül. Remélem velem együtt örömötöket lelitek az éxereimben. Ha esetleg kérdésed van akkor fordulj hozzám bizalommal az alábbi linken!

Üzenj nekem =)

Rendszeres olvasók

Geoclock



Gyöngyzug

Gyöngysziget

PIF

PIF
Elkelt minden hely! Katának, Julinak és Alíznak készítek ajándékot =)

Gyöngyöslányok

Tekergetős kedvenceim (wireworks)