Gigászi bogyó

A barátom Anyujától kaptam egy fekete garbós szuper ruhát és ahhoz csináltam ezt a nyakit.Valójában egy nagy fagolyót akartam befoglalni, de valahogy nem illeszkedett. Végül nagyon tetszett az eredmény és nem akartam lebontani, ezért alufóliát tettem a közepébe. Mondhatjuk, hogy a Luna bogyó nagy testvére, mert az alapján kezdtem el.

A lánca azért ilyen középen lógós, mert a lelógó garbónyak miatt úgy sem látszik.
Anyum szerint wc lánc, de úgy tetszett a barkácsboltban =)
(Tényleg nagy, legszélesebb részén 3,5 cm magassága 5 cm.)



 

3 megjegyzés:

kandy írta...

Nagyon ügyes vagy, szép lett a saját bogyód is! (Már amennyit látok belőle. Nem lehetne, hogy ne kicsinyítsd le ennyire a képet?

G-design írta...

De persze, de mekkorát bír el? Ezek olyan 300x300 as képek.

ekszerlada írta...

Nagyon elegans!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saját fotó
Sziasztok! Gerda vagyok és újrakezdő, mint sokan mások. Körülbelül 2009 júliusában kezdtem el újra foglalkozni a gyöngyfűzéssel és mivel a drótos ékszerek is nagyon megtetszettek, ezért elkezdtem hajlítgatni én is :) Éxereimet kizárólag minőségi gyöngyökből, alapanyagokból készítem, mivel úgy gondolom, hogy csak így érdemes bármit is kiadni a kezeim közül. Remélem velem együtt örömötöket lelitek az éxereimben. Ha esetleg kérdésed van akkor fordulj hozzám bizalommal az alábbi linken!

Üzenj nekem =)

Rendszeres olvasók

Geoclock



Gyöngyzug

Gyöngysziget

PIF

PIF
Elkelt minden hely! Katának, Julinak és Alíznak készítek ajándékot =)

Gyöngyöslányok

Tekergetős kedvenceim (wireworks)