Zug játék, amit én készítettem Adriennek!

A Zug blogon karácsony alkalmával én Raszputyin designt ajándékozhattam meg, aki nagyon szereti a macskákat és tenyészti is őket. Innen jött az ötlet, hogy egy gyöngyhímzett cicát kap, nagy swari szemekkel. Elég gigantikusra sikeredett, 10,5 centi magas és legszélesebb részén 5,5 centi. Mivel nem voltam biztos benne, hogy Adri hord ilyen nagy medált ezért az akasztó mellett tettem rá kitűző alapot is. Nagyon jó volt készíteni, biztos lesz még hasonló.
A cica mellé egy fülit is készítettem halacskákkal, hátha a cica megéhezik =)
Hoyacarnosánál láttam hasonló fülit, és nagyon megtetszett.
Karácsonyfadísznek horgoltam egy csillagot, amit a barka horgolósulijában láttam, persze az enyém elég nyomi lett. (Amúgy tudok ám horgolni, csak nem látszik! =))
Adrienn azt írta, hogy tetszettek Neki az ajándékok, aminek én nagyon örülök!



 

0 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saját fotó
Sziasztok! Gerda vagyok és újrakezdő, mint sokan mások. Körülbelül 2009 júliusában kezdtem el újra foglalkozni a gyöngyfűzéssel és mivel a drótos ékszerek is nagyon megtetszettek, ezért elkezdtem hajlítgatni én is :) Éxereimet kizárólag minőségi gyöngyökből, alapanyagokból készítem, mivel úgy gondolom, hogy csak így érdemes bármit is kiadni a kezeim közül. Remélem velem együtt örömötöket lelitek az éxereimben. Ha esetleg kérdésed van akkor fordulj hozzám bizalommal az alábbi linken!

Üzenj nekem =)

Rendszeres olvasók

Geoclock



Gyöngyzug

Gyöngysziget

PIF

PIF
Elkelt minden hely! Katának, Julinak és Alíznak készítek ajándékot =)

Gyöngyöslányok

Tekergetős kedvenceim (wireworks)